Saturday, May 22, 2010

persiapan ke UIA..

pack3....http://emo.huhiho.com
baju kurung....baju tido...kasut....kasut sport....tudung......jubah....
sabun....shampoo....bla3..

ades packing pnyer la bnyk....
x muat beg...

gamba x tgkp lgi...heishhhh...

borng2 sume x lngkp lgi kowt...
adess...poning den...
http://emo.huhiho.com
pencil..pen...pemadam..sume x cri lg...
bantal..cadar...selimut....tilam...katil...ek lelebey plak...
x cr jgk lagi...

sowk da kne brtolak ke p.j...
help2....bg duet cket na bli sume brg2..haha

faint~
http://emo.huhiho.com

http://emo.huhiho.com

Friday, May 21, 2010

karangan yg wat ak glak guling2~ hahahahha

Tajuk : Pengalaman Yang Boleh Saya Lupakanhttp://emo.huhiho.com

Pagi itu pagi minggu. Cuaca cukup sejuk sehingga mencapai takat suhu beku.
Sebab itu saya tidak mandi pagi sebab air kolah jadi air batu dan air paip
tidak mahu keluar sebab beku di dalam batang paip. Pagi itu saya bersarapan
dengan keluarga di dalam unggun api kerana tidak tahan sejuk. Selepas itu
emak saya mengajak saya menemaninya ke pasar.

Tetapi saya tidak mahu. Selepas emak menikam perut saya berkali-kali dengan
garfu barulah saya bersetuju untuk mengikutnya. Kami berjalan sejauh 120
kilometer kerana pasar itu letaknya 128 kilometer dari rumah.Lagi 8 kilometer
nak sampai pasar saya ternampak sebuah lori kontena meluru dengan laju
dari arah belakang. Dia melanggar emak saya. Emak saya tercampak ke dalam
gaung. Dia menjerit "Adoi!".

Lepas itu emak saya naik semula dan mengejar lori tersebut. Saya pun turut
berlari di belakang emak saya kerana takut emak saya melanggar lori itu pula.
Pemandu lori itu nampak kami mengejarnya. Dia pun memecut lebih laju iaitu
sama dengan kelajuan cahaya. Kami pula
terpaksa mengejar dengan lebih laju iaitu sama dengan dua kali ganda
kelajuan cahaya. Emak saya dapat menerajang tayar depan lori itu. Lori
itu terbabas dan melanggar pembahagi jalan lalu bertembung dengan
sebuah feri.

Feri itu terbelah dua. Penumpang feri itu yang seramai 100 orang
semuanya mati. Pemandu feri itu sangat marah. Dia pun bertukar menjadi
Ultraman dan memfire pemandu lori. Pemandu lori menekan butang khas di
dalam lori dia..lori itu bertukar menjadi robot Transformer. Mereka
bergaduh di udara. Emak saya tidak puas hati. Dia pun terus menyewa
sebuah helikopter di Genting Highlands dan terus ke tempat kemalangan.

Dia melanggar pemandu feri yang telah bertukar menjadi Ultraman itu. Pemandu
feri itu terkejut dan terus bertukar menjadi pemandu feri semula lalu
terhempas ke jalanraya. Pemandu feri itu pecah. Pemandu lori sangat
takut melihat kejadian itu. Dia meminta maaf dari emak saya. Dia menghulurkan
tangan ingin bersalam. Tetapi emak saya masih marah. Dia menyendengkan
helikopternya dan mengerat tangan pemandu lori itu dengan kipas
helikopter. Pemandu lori itu menjerit "Adoi..!" dan jatuh ke bumi.


Emak say menghantar helikopter itu ke Genting Highlands. Bila dia balik
ke tempat kejadian, dia terus memukul pemandu lori itu dengan beg tangannya
sambil memarahi pemandu lori itu di dalam bahasa Inggeris. Pemandu lori
itu tidak dapat menjawab sebab emak saya cakap orang putih. Lalu pemandu
lori itu mati.


Tidak lama kemudian kereta polis pun sampai. Dia membuat
lapuran ke ibu pejabatnya tentang kemalangan ngeri itu. Semua anggota
polis di pejabat polis itu terperanjat lalu mati. Orang ramai
mengerumuni tempat kejadian kerana ingin mengetahui apa yang telah terjadi.
Polis yang bertugas cubamenyuraikan orang ramai lalu dia menjerit
menggunakan pembesar suara. Orang ramai terperanjat dan semuanya mati.
Selepas itu emak saya mengajak saya ke pasar untuk mengelak lebih ramai
lagi yang akan mati.

Di pasar, emak saya menceritakan kejadian itu kepada
penjual daging. Penjual daging dan peniaga-peniaga berhampiran yang
mendengar cerita itu semuanya terkejut dan mati. Saya dan emak saya
terus berlari balik ke rumah. Kerana terlalu penat sebaik saja sampai di
rumah kami pun mati.


Itulah kemalangan yang paling ngeri yang pernah saya lihat sebelum saya mati.

walaupun bnyk kali bace but still...x ley thn glak doe bce krngn nie...
siot btoi...wahahahahahahhahahttp://emo.huhiho.com
http://emo.huhiho.com

Tuesday, May 18, 2010

TOP!!!!

hey sup...
i'm kinda fallin in love with korean guy....
hahaha...

sume nie sbb chera la...
huhu...
bg ak dnga lagi lagu tu...

this is him...
T.O.P Pictures, Images and Photos
goshh~ he is so cute!!!!
wink2!!
big bang Pictures, Images and Photos
T.O.P Pictures, Images and Photos

TOP!!!!
u r so damn f***ing cute.....

*faint~
http://emo.huhiho.com

Wednesday, May 12, 2010

masak-masak-msak

sjk kblkngn nie en...
mmg la ak gle msk kot...urghhh...
cook Pictures, Images and Photos
siyesly gile na masak...

ysterday lam pkol 2 kot...
after blek kje...bkk ar afc(asian food channel)
tgk cter msk2...
da mmg channel 2 channel masak pon...
huhu
i learn a new recipe.....
huhu...
pgi td test r wat...bley thn sdpnyer.....haha~

mule2 pstikn korng de bhn2 nie...
-salad
-daging
-black pepper
-egg
-salt
-mushrooms
-n pape lg korng rse na ltak skali...
-ah one more..butter

cara2 na masak..
potong dging 2 nipis2...
then goreng wif butter,mushrooms n pape korng na campur...
bia smpai msk...
letak salt n pepper sket
lps da puas ati
angkt n gaul ngn salad...
egg 2 pchkn then rebus..wat telur mata rebus....kowt...nmenyer...
lpstu ltak egg tu kt ats...
salad Pictures, Images and Photos
last but not least

paling penting skali msti ade.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
garfu.....hahaha

then ley stat mkn...huhu...gle sdp...
nt na wat lgi arh.....
k try tau klu nak rse ksdpnnyer...
toodles~
http://emo.huhiho.com

Friday, May 7, 2010

16 hari lgi~

urgghhhhh!!!!!
siyesly sjk pst few days mmg tenet lmbap gler...
cm sipot ...
jetsnail Pictures, Images and Photos
rse na sekeh je tenet nie...
mne tau mkin lju ke en...
siot...trbntut na unline...
update blog aptah lgi....
huh~

.
.
.
.
.
.
.
.
.
yeaahhhh...
i'm goin to p.j this 23...
pndftarn ipta....
n trus stay sne...
tetiber jer..haha

ta saba n masok U... tggl kt hostel...
.wohoooo..
n ta sabo na tngglkn keje cashier yg mmnatkn gler tuh...

klu bley mls na p kje da...
tp wat cn i do...
nt x dpt gji la nt if benti awl......
huh~
lazy lazy sunday!!! Pictures, Images and Photos
mls!!!!!!!!! xmo kje da!!!!!!!!!!!!!!
http://emo.huhiho.com

Sunday, May 2, 2010

hei2....

smlm adlh hari yg mmg best gler + pnt....

mcm mne tue...
meh na cter...

smlm ak kje drpde kol 12 tghari smpai 12 mlm....
pergghhhhh really tired meyh....
kje pon cm nk pengsan je...
brtmbh nk mlyn customers yg x reti bhase
....
adoiyai...
mmg pnt wa ckp lu~

x bnti2 wat kje....
x duduk2 slame bbrape jam...
perghh pnt...

lg best kne dnde nan ckgu suh diri sbb x wat kje skola....hahaha

yg bestnyer kje 12 jam gaji tripple beb...
so next month pnyer gji masyuk~..
hahahahaha~
ahahhahahahahaha~

one more lgi brita gumbira....
ak mmg blur2 je mse bkk lmn web upu sbb na tgk dpt u ke titak...
xde prasaan pape...
sbb pnt bkrje slame bbrape jam....
so jd blur sbentar....

hahaha

bile ak semak je...
walauweh!!!!!

aku dpt U!!!!!!!!
mmg mnjerit kgumbraan la akuh...
AAAAAAAAAAARRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!

''ABH ORG DPT U!!!!!!!!"
bpk ak bru na tido trus kluar na tgk...
wahahahahaha...
mmg best la.....hhahahahaha
siyes trkejut gler.....

trkjut dpt UIA~
dpt kos Aed...
iaitu architecture and environment design....
mmg best beb...
first choice ak kowt...
i think~
x ingat suda~
WAHAHAHAHA!!!!

tp mmg bruntung dpt msuk UIA...
mmg dri dlu na kowt...
hahahahhaahahaha~

kt fb kengkwn sowh binakn rumah diorng..
blom study lgi...apeth lg na bina umh...
hahahahhahahahhaah~



http://emo.huhiho.com