Tuesday, January 4, 2011

cerita seram yg mmg seram~


Slm..hari ni aku nak cter psl kisah yg pernah trjadi pade au dulu...
time nie aku tgh duk berdue ngn roomate aku lam bilik ktorng di uia,pj...
wooo~

Time tgh mlm yg seram2 sejuk...aku tgh syok mlyn facebook...
tiba2!~~~

syuuuuhhhhh~(diam sume..bace lam ati jea)

kdengaran suatu bunyi yg pelik...
kruk kruk kruk~
'ape tuh?!' aku bermonolog sendirian...
aku diam dan terus mndengar..
kruk kruk kruk~

aku da cuak~
aku rase cm nak nangis jiddan da time tu...
'mak tolong mak' jeritku dalam hati.

oleh sbb aku curious...
aku meneliti lagi bunyi tu..( x puas ati lagi nih)
kruk kruk kruk~

bunyi tu mula la lagi kuat...kuat dan makin kuat
'adus, nak wat cmne nie!' WAAAAA
selepas diamati dgn penuh kasih syg teliti...
aku da kompom dah..bunyi tu dtg dari bwh...
time tu kbetulan pulak aku duk atas katil...
aku terus mnjerit!!!
memanggil nama roomate ku!!..

FIZA!!!! TOLONG!!!!


yana lapo~....
ahahaha...
(rupanya bunyi pelik tu dtgnya dari perut aku)..
haha
seram x2 ?
seram kn3...

lepas tu aku pon makan la bekal yg dianta oleh mak aku....
erk....(alhamdulillah~)

the end...

P/s: happy ending..:')

Photobucket

No comments: