Saturday, February 26, 2011

bertukar2..@_@

salam~
dengan ini blog 'when yana write' ingin menukarkan pnggunaan 'sya' kepada 'aku'
sebab..rse cm awkward la...x besa...
so tukaq aku jela nohh~~
lagi selesa nak menulis~
^^..
okay harini aku nak cter psl......



alonneeee~~~!

okay...
aku nak cter skit keadaan aku kt cni time cuti ni...
kbnyakan bilik tidak berpenghuni...
yg mane ade pon bole dikira dngn jari...
anjing bersahut-sahutan..
roomate semua hilang...
fie ke situ..
farah ke situ..
pizah ke sinun...
mmg kesunyian sengsorng nieh..haih~
terpaksa mncari geng2 yg masih ada..
untuk berkmpung skali...
sedih btol..
kesunyian aku kt cni...
apakan daya...aku kn tetap setia...(tetibe)


okay dah stop merepek..

cter pasal esok plak..
what i'm gonna do tomorrow~
i'm gonna fly up down under~
goin to take my dad's car..
me n ros goin somewhere..(i dun remember where)
nak p amek kete sewa...
sape kne drive??
me lah..haih~
sepanjang cuti  ni mmg aku kne jadi driver~...isk3..
kt rumah driver..kt uia driver...
cmne la kalu ade kte sndiri nnti...
(berangan skjp)
.......
(xpe2 for the sake of MRC).. :)..weee~
Photobucket

No comments: