Wednesday, March 30, 2011

cara2 syaitan membuka aurat wanita..part 1


Cara syaitan membuka aurat wanita!

Berikut adalah cara-caranya…ce la tgk!!

Menghilangkan definisi hijab.
Syaitan bisik pade para wanita yg hijab ni xde kaitan pun dengan Islam….ia sekadar perhiasan..fesyen..mcm org2 dok kata la ni…hijab ni fasyen ja~!.. what the fish? Alangkah bagusnye  sorang wanita tu menanggap hijab ni bukan fesyen semata2 malah melambangkan identity kita sebagai seorng Islam dan memakainya adalah ibadah bukan fesyen . biar hidup kt mna pun..hijab tetap dipertahankan.. bila seorng wanita bertahan dgn prinsip hijabnya..syaitan pun tuka strategi yg lebih halus..cara2nya adalah~~





1.     .Membukak bhagian tangan?
Telapak tgn mmg kebiasaan terbukak..lepas tu…syaitan pun bisik kt wanita suruh ‘up skit’ ja…iaitu mmbuka sebahagian hasta (siku smpai telapak tgn)..syaitan ckp:’leh..x pe la…kn ko pakai tudung dgn baju lengan pnjang..kire ok la tu’…

2.       Bukak leher dan dada?
Lepas dah bukak tngn tu jadi kebiasaan..dtg la syaitan bisik lagi…”buka tgn org x kesah pon..xnak maju lagi ke?...bukak la bhagian ats dada pulak…alah bukak sikit je..kn panas..org x kisah pnyer…’’..lepas tu bertukar la wanita tersebut ke fesyen baru…terbuka bhagian leher dan dada…

3.       Berpakaian  tapi telanjang?
Syaitan bisik lagi:” fesyen baju ko ni ketinggalan zaman la…x cool langsung..kan bnyk fesyen baru…kain yg tipis dan jarang..ketat..biar sedap/cantik mata memandang..”
Maka tergodalah wanita tersebut..lalu die pon cari baju2 yg sebegitu..”xde masalah kot..baju still panjang..bhn dgn fesyen je lain skit..biar la feminin”tambah syaitan lagi..makin lama  pakaian sebegini tlah mnjadi budaya…semakin hari semakin ketat dan transparent..wanita2 inilah yg disebut oleh Nabi sebagai wanita kasiyat ‘ariyat (berpakaian tetapi telanjang).

4.       Agak dibuka sedikit?
Syaitan dtg lagi: “x susah ke nak jalan pakai baju cam ni?..ce try belah sampai lutut atau peha..baru la senang nak bergerak..nampak energetic skit..”
Lalu ditry la idea baru tu..”ha..kan senang nak bergerak..alah tersingkap sikit..xde pape la…yg penting enjoy~”..kate syaitan lagi..

to be continue~~~
Photobucket

No comments: