Tuesday, March 22, 2011

kefobiaan

kejadian ini kisah benar...
tempat kejadian terpaksa dirahsiakan...
sape yg tau dari fb mmg tau la ktner en...

salam..
semalam telah berlaku sesuatu yg tidak dijangka...
mmg cuak dan fobia melanda diri dan roomate2 skalian...



sedang mnjamu selera dgn berseleranya di cafe yg terkemuka di UIA ni..
tetiber...roomateku terkejut dan trus terpaku serta mnunjukkn sesuatu di dlm pinggan beliau...(sampai tercampak terung) haha..
kami semua terkejut..
rupa-rupanya..'LIPAs'...
alamak~~~~

drpade klaparan trus kekenyangan..
msing2 trus brhenti dari mkn..
mmg x larat la nak habiskan ...
tapi terpaksa menyuap sbb bukan dlm pinggn kitorng bnde tu...
rase nak termuntah pon ader gak...adui~~~
bnde ni depan mata plak tu..kalau rambut bley tahan lagi(tapi geli gak r) ..ni lipas...mak aih~...

kmudian roomateku segera munuju ke kaunter...dan pakcik tu ckp..
'mcm mana plak bnde ni boleh masuk'..dan beliau suruh ambil yg baru..
oleh sebab kerana kefobiaan yg melanda...dah xde selera dah nk mkn..
then duit pun dikembalikan...

ce byngkan binatang ni masuk lam pinggan korng..berselera lagi ke nak mkn??..

sejak drpada hari itu...kami telah bersepakat..xmau pi dah cafe tu...dlm shortsem ni...
tggu la fobia hilang dlu..baru pi balik..tgk keadaan jugak la kan...



Photobucket

No comments: