Tuesday, April 12, 2011

perlu ke semua bnda nk post kt fb??

assalamualaikum..

okay topic yg akan dibincangkan harini adelah~~~

perlu ke sumer bnde nk post kt facebook!!!~~



biler kite tgk kt fb...
bermacm2 jenis status ader kt ctu..
mmg~~` (nak bace lagi??..tekan tajuk!)


xcaye???..
add la friend ramai2..
kompom anda akan percaya~~~~

pade pendapat aku la~~
x perlu la semua bnde nak post kt fb...
aku naik nyampah pun ader..
tapi...
mls la nak buat ape2..
lantak kome ler~~~

contoh status2 dan post2 or album2 yg org2 yg slalu bgtau sumer bnde kt fb ni adelah~~~

-"sye nak pi makan!~"
-"lapar~" (mngharapkan fb mnghilangkan lapo..p la mkn!)
-"ini bilik saya yang bersepah..." (sambil letak gambaq bilik die yg bersepah tu bnyk2..mngharap org tgk perangai die yg x suke kemas bilik!.)
-"saya ade di rumah/studio/dapur/bilik/toilet/ruangtamu/skolah"..dan sebagainya~~
-"lpas ni sye nak masak/mngemas/tidur"...dan lain2..
-tangkap gmbaq die bnyk2...lepas tu tag org ramai2 suh komen...apebende la~~~ (tayang muka!..=.=')
-nk bgtau die tu ade boyfie.."die bagi bunga kat sya"..."sya rindu kamu".."i love you bee/boo"..."i will dream bout him tonite"..."sya akan date dgn die esok".. (aku x nak tahu la bf ko tu buat apa!)

pergh~...who wants to know??
xde motif la nak letak kt facebook bnde2/status2 camni..
xde org nk tahu!!

setiap detik..setiap saat..setiap minit...nak bgtau ape yg die buat...
wow~~
cool down..
ter emo plak..
haha~

okay!...korng pon rase mnyampah x??...
annoying jiddan!! la kn~~~

ni hanya contoh...kalau tersama dan terkena mngena..maaf okay..
no offence~..:D..(pdhl emo jiddan buat post ni..haha~)

-

No comments: