Sunday, April 3, 2011

cara2 syaitan membuka aurat wanita..part 3


Serba mini
Lepas dah hari pakai pakaian yg nampak betis...mmg dah terbiasa lah kan...syaitan pun bisik lagi : ”baju ni perlukan variasi..jgn la fesyen ni je..bosan~~~....skrng ni fesyen mini skirt..kalau nak try..rambut kena nmpak..baru la betul2 cantik..”


Akhirnya wanita tu pon pakai la mini skirt baju pon variasi..terbukak kat lengan..serba pendek..mini..bnyk koleksi pakaian..pakaian untuk pesta..kerja...prom..pakaian malam..untuk berpesta..bersosial..pakaian rasmi...musim panas..musim sejuk..dan lain2...x ketinggalan seluar pendek pun ade jugak...fesyen berubah2..warna rambut mcm2 kaler..semua dah try...begitulah anda!...nmpak mcm mustahil...kalau dah dihasut tu..semuanya x mustahil dah...

Hingga suatu ketika..muncul idea nak mndi kt kolam renang terbuka atau pntai...dimana semua wanita adalah sama..mengenakan pakaian yg sering disebut..’bikini’...sbb org lain pakai..so kenalah pakai jugak kan...nauzubillah..berjayalah syaitan dalam ’menelanjangi kaum wanita’..
Jadi..terpulanglah kepada anda wahai wanita...aku hanya tunjukkan jalan...kalau xnk ikut..dosa tanggung sendiri....

“Aku melihat ke dalam syurga, maka aku melihat kebanyakan penduduknya adalah fuqara (orang-orang fakir) dan aku melihat ke dalam neraka maka aku menyaksikan kebanyakan penduduknya adalah wanita.” (Riwayat Bukhari dan Muslim daripada Ibnu Abbas dan Imran serta selain kedua-duanya)..
Renung2kan dan selamat beramal..:)
credit to this blog!!..


Photobucket

3 comments:

faisal apardi said...

Info yang sangt berguna...

http://faisalapardi.com/

roziana rahim said...

:)

roziana rahim said...
This comment has been removed by the author.