Thursday, April 7, 2011

tudung ke chips more?

salam..
aku agak stress la bukak fb then tgk kwn2 jadi ntah pape..
bukan ape...
agak-agak la~..
x pikir dosa dah ke??
ni lah umat akhir zaman..
dunia ni dah jadi syurga buat diorng...
so x pikir dah la neraka yg dok panggil sbb buat dosa tu?..
kn cntik pakai tudung..pehal la nak jadi cips more plak...jap bukak jap tutup..bako kang!




cek nak habaq kt hampa la..
adakah x pakai tudung tu baguih sgt??
kejap ade kejap xde tudung tu atas kepala..
Display Pic pakai tudung..dalam album bnyk jiddan gambaq2 x bertudung..
kejap tudung kjp x..mcm Chips More!
konon nak tunjuk rambut hang tu lawa sgt ka??

baguih sgt la??
hmmm~
manusia2...
xphm la dgn korng ni...
awat hampa jadi laguni???

kalau tnye org la kan..
"do you want heaven or hell?"
of course...sume ckp nak heaven..sume nak masuk syurga...nak jannah!
kenape x berusaha mndapatkannya?
kenape dosa yg sebakul tu nak tmbah berbakul2 lagi??
knapa ..kenapa..kenapa??
susah sgt ke nak tutup rambut tu??..

bukannya hilang pon rambut tu kalau tutup...x lari kemana pon...
tujuan aku menulis entry ni untuk mnyelamatkan korng daripada api neraka..
kalau korng xmau selamatkan diri sndiri..nk buat mcm mna kn...
hish!

. Dan katakanlah kepada perempuan-perempuan yang beriman supaya menyekat pandangan mereka (daripada memandang yang haram), dan memelihara kehormatan (kemaluan) mereka, dan janganlah mereka memperlihatkan perhiasan tubuh mereka kecuali yang zahir daripadanya, dan hendaklah mereka menutup belahan leher baju mereka dengan tudung kepala mereka, dan janganlah mereka memperlihatkan perhiasan tubuh mereka melainkan kepada suami mereka….." 
 

No comments: