Saturday, May 14, 2011

benci lama2 syg!

assalamualaikum!!
mak aih!!
agak bengang gak la kan hari ni...
huih~

nk citer skit psl si dot~
dlu ade org suka kat dia...
okay letak nama org ni M la kan..

lps tu si dot ni die kutuk habis-habisan budak M ni..
die ckp..
"hei..aku x suka la M tu...nampak aku je nak tego..tengok2 la..kau tahu x haritu die mntak nombor aku kat L...pe masalah die..:"
lebih kurng gitu la die ckp...


ade lagi
"aku kalau nak couple pon..bukan kt cni..awal lagi kot...xnak la budak yg macam M tu...bla..bla..bla..n bla bla bla..."
=='

skrng!!
budak M tu tulis kt FB die..
"ouh si dot demam yer..xpe2..sorry la psl mssage i smlm..tgh bengang time tu..take care..ily <3"

cakap x serupa bikin..ish3!! bengang!

kutuk habis-habisan..last2 die yg couple..aih~ seligi jugak diorng ni!
"setiap yg kita ckp akan diuji"...
betul la tu...apa yg dia ckp..xnk couple la bagai...
mmg Allah uji die...tgk2 dah tercouple..
aih~
kawan...
kepala batu betol!!!

p/s: =.='

No comments: