Thursday, July 14, 2011

kali pertama dalam sejarah habaq hang!!!

salam alaik!!

haha~
yes kali pertama dlm sejarah hidup aku.. update blog pkol 4.42 pagi...
ni dsebabkan oleh GC.. aku x leh tido lagi..
Alhamdulillah.. drawing aku da settle...
tggu nak touch up2 lagi..
tu aku wat kt studio la esok .. ye dok..

tau x..
kata2 bro...
''yes ! ok!''
amat bermakna...
kalau bro ckp 'hmmmm ok'
aku dah nk terlompat dah...
approve la projek aku...
ahaha~

ok.. this is my work.. nk tunjuk skit...
penat aku buat dri smlm...
x tido dah 2 hari dua malam....

err...tadi ad la tdo skejap..
tertido time buat paperwork...
lawak2....

ni sketch cincai2 je... buat cth.. siap aku sign kt tepi.. haha~

lettering aku still berserabut~~~ kne practice lagi ni~

i love T-square! ;D


bersepah? exactly! cmni la cra ktorng buat kerja.. satu bilik mcm tongkang pecah~ =='

x hebat lgi ni.. blom smpai thap DEWA or LAGEND... :P... tggu design rumah dlu... haha~

p/s: aku x sngka boleh mlukis scntik ni~ hua~  (domo tu pnting) :D

No comments: