Friday, October 21, 2011

selekehnya zaman skolah rendah~~!

Salam Alaik..
pabila aku gi ambik adikku disekolahnya...
lalu ku mmerhati budak2 skolah...
dan terbayang driku waktu skolah dlu..
homaigad~

sgt selekeh habaq hang~ hahaha...

zamn skolah rendah dlu aku disekolahkan di SJK(c) Chung Hwa (P)...
ho yeh.bila aku ckp ak skolah ni...msti ramai akn tnya "ko pndai ckp cina ke??"
dah skolah cina..msti pndai kan??...
time skolah dlu mmg fasih la...
skrng ni aku dah x berckp da...
nk ckp cina dgn sapa...
so kureng skit la chinese aku..

back to the topic...mmg sgt selekeh..
ouh~... dlu aku ad join pancaragam...aka Band kan...
aku main Drum~
mmg best la..sbb aku mmg suka music...
time nk masuk class pancaragam tu...aku n the geng msti bukak tudung...
lps tu mcm bajet org2 sume x knl ktorng time bukak n pakai tudung..
=.='
(ok..tu time zaman jahiliah dlu la kan~)

mse masuk band ni..ktorng bnyk jugak la buat show..(chehh~ bajet~~ :P)
time hari sukan...
mlm aneka ragam..(aku hantam je..ak xtau mlm ap sbnarnya)
bila guest2 besar mai skolah~

ckp psl hari sukan..
aku teringat time raptai aku terpengsan kt tgh padang...
sedar2 cikgu tgh dukung aku smbil lari2 masuk lam khemah...(ape ntah nme ckgu tu~)
time tu aku x main drum lagi...baru main yg ketuk2 tu...ape ntah nmenye...

dan time tu jugak...aku ad tersuka dgn 2 org budak cina ni...
then ak n kwn aku slalu jugak stalk mereka tepi pagar kelas ...
sbb kelas diorng bwh klas kitorng en..hehehe...
oh! Lawak...

zaman skolah rendah jugak aku slalu main kejar2 dgn kawan aku..sambil tarik2 tudung..
die la tarik tudung...=='
best zaman skolah rendah...huhu~

nostalgia sungguh~ :')

ni time darjah 3...oho~~ cri mana aku~~ :P

zaman ni darjah 6...ok still selekeh~~~ :)

 

No comments: