Sunday, November 13, 2011

arnab aku seekor kucing.. (apakah?)

Salam Alaik..

lalala...
ok oleh sbb duk kt rumah 2 harini...
aku rse mls nk update blog hari2.. :P
ni nk cter skit psl arnab aku yg diberi nama "nyot-nyot"
(ape kepelik nama)

nama budak ni di-ispirasikan oleh kawan baik aku...
which is Nursyahira azhar...
sbb smua bnde die pnggil nyot..
then aku letak la nama budak ni nyot..

arnab aku ni sbijik kucing...(xphm?)
ciri2 nyot-nyot:
1. suka pusing2 kt kaki aku
2. jilat kaki aku
3. makan nasik lauk ikan rebus
4. aku buat bunyi mcm panggil kucing die dtg
5.boleh diajak main kejar2
6. bersahabat baik dgn meow2(kucing aku~)
7. suka dibelai...

ha..tu je kot ...
klau ad lgi nnti ak tmbah...
jom lyn gmbar nyot-nyot~






this is not right~ =.='.. ni bukan nyot2~ 

3 comments:

Anis Diyana said...

comelnyee!!

ABU said...

hahhaa comel jep

roziana rahim said...

@Anis Diyana n @ABU: hahak~thnx..die mmg comel.. :)