Tuesday, December 6, 2011

sahabat selamanya~ :'O



Salam Alaik..

aku bet msti korng dah tgk vid ni kan??
ehem...sbenarnye vid ni telah dibuat oleh aku,ana hafizah,fify,and farah...
mase ktorng first sem di CFS IIUM...
kenangan kot..first ditayangkan pde umum pade grand iftar kc...

penat kot...tgk dlm vid tu ade kertas2 kan?
berimbun kertas ktorng gunting..
dan drawing tu aku pnyer...#buruk..
normal la..aku x amik Gc lagi time tu..haha~

hak3~ hot skjap..lalala

ok..aku post vid ni bukan sbb nk mnghotkn dri..(ade skit)
sbb aku pelik..vid ni diupload ke youtube...
then tnye rumate2 aku..diorng kte bukan mreka..
agak kepelikan dsitu..

description pon dok tulih bukan vid die...
erm2.. xpela dlepaskan...
lps ni klau sape2 yg nk upload video sape2 kt youtube ke hape..sila la tulih not yours..
sekian~

sbb bukan smua orng baik mcm ktorng..#bajet~

 p/S: mybe post ni nmpk mcm main2 ..tpi sbnanyer..aku serious~

No comments: