Thursday, January 19, 2012

permulaan sem 3 yang sgt awesome!

Salam Alaik...
yup permulaan...

permulaan sem 3 ni adelah tersgtlah awesome...
ke-bz-an yg tersgtlah WOW..
utk sem 3 ni aku amik 2 subjek je..
1- Graphic Communication 2
2. Environmental Design..
AWEEEEESSSOOOMMMEEE~~~


dua2 subject studio..
maknanya..well..semua orng tahu...x kisah la kos ape skali pong..
bahawa studio teramatlah bz...
untuk GC2 ..sperti GC1 adelah x tido 2-3 mlm...
dan for ED..of course sama...tpi yg ni lagi mnyeksakan...
sbb kena mmikirkan idea...dan memerlukan otak2 yg kreatif thp gaban...
(ya Allah yg Maha Kreatif...berikanlah idea2 untuk mndesign kepadaku)

yg tersgtlah awesome di permulaan sem 3 ni..adelah
kau pernah buat?? 3 mnggu ni straight meeting ...tiap2 mlm??
ade2??
itu yg aku suka tu...smpai tahap aku x tahan..hari2 meeting...xtido....dan stress nk mendesign...
maka terdemam la aku sekejap..
ouh awesomenye..:) (kafarah dosa..)

nak tahu ape lagi yg awesome.???
LOCUS..sgt la awesome...
aku jadi head catering kan~
lagi2...time nk pergi LOCUS tu hari yg aku kena present final design ED...tuk projek 1...
owh gossshhhh~~~


kalau x kena present petang..sbb jadual kelas hari jumaat pkol 3 kan...
so aku dah bgtau Bro.sam awal2....mohon dtukarkn wktu itu pada pagi...
insyaAllah dpt..huhu

itulah yg dikatakan
"Lapang sebelum Sempit"
s.sem amatlah lapang-selapang-lapangnya..hari2 keja tidoq ja~

I'M THINKING~~ I'M THINKING~~


P/s: tolong doakan kelancaran presntation final projek aku...dan kelancaran program LOCUS yg bakal berlangsung next week...:)

2 comments:

Muhd Amirul Ashraf said...

Ow, pemilih belog aku bukan belog kau datang dari AED.

roziana rahim said...

ya~ adakah anda juga?? :)