Wednesday, March 7, 2012

Alhamdulillah ..muda lagi aku..:P

Salam Alaik...
Alhamdulillah...haha~ tajuk post..ok...aku mmg muda lagi~

baru 20 kan?
waa~ officially 2o.. smlm 6/3/2012
brthday yg ke 2o..
oh seem gak la...
siap dpt cream cake ~~ lala (credit to najihah borhan n aini zakaria)
dapat hadiah (credit to naz nazreen)
dpt free kol (credit to maxis..duh)




sperti biasa fb akan jadi medium utama tuk wish brthday...
ade jugak orng nk wish yer brthday aku...
ade jgk orng ingt..
ke sbb fb bagi tau??
LOL~ 

untuk twitter pulak..
krik..krik..krik...
lol!!
medium terpantas abad ini...
ade jugak la sorng 2 wish..tpi fb lagi awesomeee dlm mngewish~~ 

x lupa jugak yg mndoakan diri ini...terima kasih yo~
semakin berumur ni...(mcm tua sgt)
semakin dekat hari untuk aku bertemu dgn Allah...
cukup x ha??.. selama aku hidup 2o tahun ni??
bekalan nak bwk jumpa Allah??
#muhasabah

bila tgk balik..Rasulullah wafat ketika hari lahir baginda...
erm...Alhamdulillah umur masih panjang untuk berjuang di jalan Allah.. ^^
mungkin 1st Ramadhan nnti??(brthday bulan Islam..)
who knows kan??
lalala

ok..enuf....
so.. kepada ssape yg smbut brthday same dgn aku..
sanah helwah, heppy brthday, selamat hari jadi,tanjoubi omedetou , sen re quai le..
(ok tu je aku tau)

ok..till we meet again..
barakallah.. :)

No comments: