Friday, May 18, 2012

bila aku berangan nk jadi graphic designer

Salam alaik...
oyeh..lepas start cuti ni..
aku xtau nk buat ape kat rumah...
nak cri kerja malas...
bila rajin...
pastu malas balik...aih~

boleh x duk depan laptop mngadap Fb,Twit,youtube blog.. dpt duit bjuta2??
grr~

so..
selama bberapa hari ni..
aku tlh mngexplore photoshop..
dan agak cacat jugop lew editing aku..
yelah ..x expert mcm hmpa kan~ :P

ni mata fiza jadi mngsa.. sbb mata aku sepet~ lolol

awesome x?? haunted city..

bila fiza jadi angel~ huahua~ 

sedikit editing untuk poster whisper.. haha..scary muka poh~

bila aku ada sayap...i prefer black than white..sbb tu aku letak hitam..ghotic gitu~
bnyk editing aku mcm horror2 je en..
sbb aku suka horror..
lebih2 lagi bila studio master first sem suka ghotic2..
mmg sekepala...
dpt A je sokmo projek aku...:P
huahua~ prasan..

so lepas ni nk buat poster faith plak~...
awesome...
xsabau nk explore photoshop ni lagi..
jadi super legend... =..='

p/s: wahai after effect..bersabar la dikau...xdak mood lagi nk explore... hew3~

No comments: