Thursday, May 17, 2012

Selamat tinggal Cenfos~

Salam Alaik..
sambil aku denga lagu blog MRC MAB ni..
terasa nk update blog plak..

lepas ni dah xbrada di cenfos pj dah..
lps ni pi gombak pulak..insyaAllah...
sedih la pulak bila dah grad...
dan kawan2 semua bwa haluan masing2..
ade ke kuantan..dan ad ke gombak...
ada yg adik2 masih lagi brada di PJ..
dan tamatlah perkhidmatan aku sbagai ahli MRC..
klau di main campus jadi lgi..aku xtau la kan~

terngat lagi kali prtama mnjejakkan kaki ke cfs...
mase taaruf week...
xkenal sape2...
dpt rumate 4 orng..
so ktorng brempat la ke mana2 pon~..
mase tu dpt bilik 930...
fify, farah, fiza...
dan fiza still rumate dgn aku slama 2 tahun di cfs...

teringat jugak masa masuk studio..
slalu x tido mlm...
kdang2 smpai 3-4 hari x tido..
stay up kt studio smpai pkol 4 pagi..
buat projek..
nescafe ice smpai 10 tin ...
masuk mahallah mcm pencuri..sebab dah lebih pkol 12..
pergh terbaik..
dan kat gombak myb lagi teruk kot..

dan teringat jugak bila aku jadi bidan terjun dlm MRC..
mase first sem...
xtau pape jugak..
tpi nsib baik ade adik bradik MRC yg mmbntu dan senior2 yg best..
pejam celik pejam celik..dah lebih kurang dua tahun aku jadi MRC kat cenfos ni..

kadang2 aku cepat bosan dgn orng..
aku pernah ckp dgn pah..
"bosan la aku bukak group MRC ni~~~ bosann~~"
lepas tu die kate..
"kau bosan2 nnti kau rindu jugak diorng.."

haha~ betul lah tu..
yelah lpas ni x jmpe dah kan..MRC2 ~
tringat last day lepas balik dri appreciation lunch tu..
salah seorng adik bongsu ktorng telah menitiskan air mata..
swaktu nk berpisah..kantoii~~.. sape tau tu..diam2 sudeh..
trasa sebak jugak la...
tpi nk buat mcm mana kan..
setiap pertemuan pasti ada perpisahan..
semua orng kena lalui bnde tu..

bnyak bnde suka dan duka dilalui mase brada di cenfos...
tpi insyaAllah..yg suka tu paling bnyk..hihi
hurm..
bulan 9 ni masing2 akan ke main campus tuk mngejar impian masing2..
dgn major masing2..


mase ni ad kem motivasi kat kesuma.. 

cuti2 MRC..terkilan tahun ni x smpat buat..

RMDD app last year... :)

LTW yg awesome

MEGA ..

YAC ..first intermahallah

YGENC di bukit kuchai..
diatas adelah gmbr2 program MRC 2010/2011..

LTC di bagan lalang

sembelih ayam~ 

Tnc .. :)

RMDD appreciation day

LTW yg terlebih awesome~
awesome trip to melaka

MOD~

LOCUS 1.0 terbaik!
ethical muslimah

sbenarnye ade lagi...
aurah awareness campaign xde gmbar pulak..
program selain MRC pong bnyk...
mls la nk tempek gmbar..
huhu

so..dikesempatan ini~..
nak mengucapkan jutaan terima ksih dan mintak maaf..
jikalau terkasar bahasa..tegedik...tercaci..terumpat...dan mcm2 'ter' lagi la...
semoga ukhuwwah kita berpnjangn...
sehingga ke hembusan nafas yg terakhir...
:)
ukhuwwah fillah abadan abada.. :')

4 comments:

adanesz said...

sedeynyaaa.. dah berakhir rupanyaa.. thanks coz sudi menerima zaidan jugak dalam MRC nih.. alhamdulillah... semoga terus berjaya.. tak kira di mana juaa.... yang terbaik.. insya allah....!!! MRC 2011/2012 memang meninggalkan byk kenangan jugak bg zaidan spnjg ada kat cfs ini....

roziana rahim said...

:)... insyaAllah..tq zaidan...semoga berjaya di cenfos..dah jadi senior la awak next sem..
mmg sgt bnyk kenangan...
tpe..klau ade jodoh..kita jmpe lagi.. :')

mrcmab said...

fuh~~ gambar aku masuk blog kak rozi.. aww... *ok, tu bukan point aku..

anyway, thnx la kpd 'kak' rozi yg sudi berkawan dgn sy ni. and mintak maaf juga atas segala kekasaran bahasa mahupun gaya tubuh yg mungkin tidak menyenangkan.. haha.. terima kasih kerana menjadi sebahagian drpd hidup saya sebagai mrc.. =)

peaceNOwar!! Pasni aku dah jadi junior balik.. tp kat kuantan la.. haha

roziana rahim said...

haih~ ..trima kasih jugak ye dik..untuk segala2nya~ dan sudi terima tawaran brlakon.. haha...nnti bila2 rajin aku pi la jumpa para junior kat kuantan~ :P..