Wednesday, June 20, 2012

sedih ke awak?

Salam Alaik..

belog ni x terusik sbb aku x tau nk buat post pasal hape..
so harini aku dah tau..

sape yg suka tgk rancangan realiti..angkat tgn~
wee~
siap nangis2 lagi kan..
ade la satu tu bila artist kegemaran kena undi keluar..
pergh~
semua meraung...sedih kot!~

(rase nak sepak je orng gini)

ap kbnde lah obses sgt dgn rncangan2 gitu..


ni lah... zaman skrng... semua sedih sbb artist fav kna undi keluar...la bagai~

jom kita tgk nasib saudara2 kita yg berada di negara2 yg tgh perang..
kena tembak, kena smbelih, kena bom!..
hmph~

ade skali tu aku tgk kat fb..
gambar2 umat Islam kat palestine kena bunuh klau x silap..
ade seorng makcik buat statemnt..
" buat ape nak sedih tgk negara orng.. ngara sndri pon x elok lagi..ce betulkn negara sndri dlu baru tolong negara orng.."

klau aku jumpa orng ni..aku luku2 kpale dier... 
mmg xde hati perut..
mungkin dier suka sgt tgk rncngn reality kot~..

P/S: daripada dok merapu...lebih baik tolong ape yg mampu.. walaupon hanya Doa.. "doa itu snjata orang mukmin" 

wallahualam ~


No comments: