Wednesday, June 13, 2012

taaruf week 2012/2013- aku syg cfs lagi~

Salam Alaik..
sperti yg semua warga UIA tahu..
minggu tawe untuk bdak2 cenfos dah pong berakhir..
maka perkhidmatan aku untuk cenfos dah pong brakhir ~

lps ni nak pi gombak dah~ insyaAllah..
ok.. spnjang tawe aku tlh diletakkan di biro registrtion~
penat mmg penat habaq hang...
3 hari yg trsgtlah awesome~
dgn kemasukan budak2 baru lebih dri 4000 orng..

mula2 aku masuk biro ni..
rase sunyi jugop~
sbb geng2 lain sumer dpt biro lain~
baru aku prasan yg adik bradik MRC gombak..
syamil n siti syahira pong satu biro~

so ..lama2... lepas dah 2 minggu bkerja brsama..
ukhuwwah smakin rapat...
smakin serasi..walaupun mula2 agak kekok~
dgn ketua dan asst yg pndai cnduct meeting...
terbaik~

so, sehari lepas..
ptng...ktorng sumer nk buat jamuan ..
sbb x best la kn..xde mkn2..
so.. kutip la sorng spuluh ringgit..
kitorng mkn kFC, Dominos, Ice-cream, air gas, gula2..
terbaik~~~

ade satu peristiwa..
aku jumpa bro sam mse jaga exam..
dan borak2 lew kan~
psl ramai kena tendang ke 3rd,4th and 5th choice..
huaa~..
semoga aku x trmasuk dlm golongn tu~ ouh~..
bro sam kate..knapa aku jadi komiti tawe..
duk rumah cukupkan tido lgi bgus..sbb spnjang tahun x ckup tidoq..
then aku ckp " dah sebulan sye tido kat rumah bro~ bosang~~.."
yeah~..

MRC~~~

lepas habis semua budak2 register... hihi~

tudia~ flash mob.. :)

MRC lagi~

flashmobers terbaik~~~!

muaz~ head regist yg hebak~ :)

float~ pergh!! aiskrim dier bnyk gila!

bang long dn kaklong~ :)

ohsem habaq hang!!~

MRC lgi~ :D

flashmob rokok yg terbaik!

CFS!!! bye~

lagi~

mnunggu nak makan!!!!

oh~ posmen nk hantar sijil ke?..haha~

registration!!.. hoyeh! 

tB dan adik2nya~ 
tawe ni dah rse mcm program MRC..bukan ape..
setiap biro kot ade MRC...
mse tngkap gmbar MRc rmai2 tu..
ade yg ckp..
"ni bentuk biro baru ke ape?"
haha~..
sorry..
nk buat cmne..
we are one big family..:)
dah setahun bkerja bersama..
relax la..hihi~


4 comments:

Avril Haily said...

kat gombak jgn lupe sponsor makan~~

Avril Haily said...

kat gombak nnti jgn lupe sponsor makan~

Nazrin Syafiq said...

pergh!! best bai~~ haha

Posmen nak hantar sijil?? LOLs...

roziana rahim said...

@azril: amboi~ awk yg kena sponsor akk mkn..awk senior kan ~ :P

@nazrin: posmen hantar sijil locus~ :P.. hahaha~