Wednesday, July 25, 2012

"korek hidung batal puasa lah!"

Salam Alaik...
sapa kata korek hidung batal puasa?? cepat angkat tangan..
ramai yg masih keliru psl bnde ni..betul x?..
bila gatal hidung x brani korek sbb... batal puasa..
dlu semua dok ckp korek hidung batal puasa..
masa kecik2 aku slalu beli kad raya..
depan kad raya tu gmbar orng korek hidung..
lepas tu ade dialog.. "ha! batal puasa"

klau nk tahu...
korek hidung atau telinga tidak mmbatalkan puasa..
sbb untuk mengeluarkan kotoran2 yg terdapat didalamnya..
x boleh nak disamakan dgn mkn atau minum
lagipon kita bukan makan taik hidung / taik telinga tu..

melainkan kalau kau korek dalam2 smpai kena otak..
#ehhh?
melampau la tu..
dah dalam sgt tu.. kompom2 batal puasa~

lps baca ni...jgn la pulak korng korek hidung depan orng ramai..
nak tunjuk yg korek hidung x batal puasa...
silap2 boleh kena penerajang free..
hahah~ 
pengotoq gila~
lgi satu..jgn pulak kau korek hidung mcm x pernah korek~ pfft~


kbye~ 
p/s: lps ni jom korek hidung ramai2~ pfft~


2 comments:

Nazrin Syafiq said...

jadah apa korek hidung ramai2... haha.. nak buat berjemaah ke?? LOL...

roziana rahim KRAR said...

wahaha~ #gelakguling2