Wednesday, October 3, 2012

Aku rasa mcm nak ‘hancur’kan kau

Salam Alaik!
Bhahahah~ tajuk ku sentiasa osem kan..
Mmg ke-laut~

Ok guys~ pade hari yg sungguh berbhagia ini~
Aku nk cerita sket pasal crush2~
Oleh sbb kawan aku cik pijah tite dah buat satu blog post pasal crush..
So aku nk jugak testing en2~..hew

Ok fine..here we go~
Ape maksud crush??
Bak kate pijah “crush tu ranggup”
Msti korng tgh buat muka pelik~ dan ckp cmni
“ranggup? Pehal pulak~”
Biar jelah..bahasa die.. bahha~

Ok.. crush yg sbenarnya bermaksud...
“orng yg suka seseorng dlm diam”.. something like that~
Dulu ade sorng kawan aku pernah tnye..
(act, xde la ‘dulu’ sgt pon)
“yana ade crush kat sesape? ”
Then aku pon jawab..
“crush?? Crush kat sape?? X best je semua~ wahaha”
LOL~ maksud aku ..bukan korng mmg xbest... 
Maksud aku lain... aku rase mcm kawan2 lelaki yg aku kenal x syok dijadikan crush sbb hmpa semua dah mcm ...kawan.. er.. ha~
Klau yg bukan kawan tu...err.. buat mase ni..aku mlas nk ranggup2 lagi... bz la beb~.. dgn studio bagai~ assgnmnt berlambak~ haa~

Lepas tu die tnye lagi
“ ade orng crush kat yana?”
Then i was like...err~
Manusia mana la nk crush kat aku?
Lps tu aku jawab.. sambil ketawa dgn comel...
“ LOL~ xde kot.. klau ade la orng crush kat yana.. orng tu sah senget!”~

bukan aku merendah diri~ cewah~
aku rase mmg xde..
er.. *pikirayatnkgoreng*
klau ade pon.. eh no3~ xde2..

ade la pernah bebudak bros(lelaki) ni ajak aku keluar..
thn aku tolak~ #baik

aku bgi la alasan..mak aku x bagi~
aku rindu rumah..
nak bgi kucing mkn..dn sebagainya~ :P
sbb...hoi!~
i am lady yg bertudung labuh~ ==’
grr~ pikiaq la hoi~

#emottber

ok~ moving on!~
aku xtau la sbb depa crush aku ke hape en..
ke sesaje ajk kngkawan keluar~ wew..
ok bersangka baik lah~ 
depa nk ajak lepak~ =,,='

last skali ..aku nk bgi pesanan

kepada sesiapa yg nk kawin? Silakan...
sesapa yg nk ranggup2? Silakan
sesapa yg nk kurus~~ eh?
Ok~ silakan~

Sebagai seorng kawan yg comel,ayu,sopan dan osem~ #tipu
aku nk bgitau kat hmpa..
rangup2 jugak~
ade batas~
tapi jgn smpai ikhtilat x terjaga..
dan sebagainya~
okeh?~


p/s: sape rangup kat aku angkat tangan mcm ni -->  \ [^^] / dan jerit.. (hoorey)..sambil jejoget..=,,=
p/p/s: wuu~ first time aku buat blog post psl ni..==’.. jom beli buku terfaktab! #promotettber

p/s/s: <-- pusat sumber sekolah~

No comments: