Wednesday, January 23, 2013

kau EMO!?

Salam Alaik!

harini aku xnak buat blog post yg ceria2..sbb aku tgh emo~ =,,='
*menangis kat penjuru gelap*

okay..aku nak ckp psl bnde yg xpatut buat masa orng tgh emo..
*kesat hingus*

mase emo..well... normal lah ..kau rasa mcm nak tumbuk muka semua orng..
kau rasa mcm nak lari rumah..xnak balik dan sebagainya...
dan paling nak mngamok skali..
kau emo sbb orang emo xpasal dgn kau..
errr..K

bnde yg kau x patut buat bila orng tgh emo..

first!..
kau xpatut nak menambah2 lagi kesakitan ke emo an dia..

dah lah budak tu tgh emo..then x pasal2 kau nk ckp..
"tulah, kan dah ckp..kau x dengar.."
"xpayah lah beli brg tu..bukan penting pon"..
"kau punya pasal..bla bla"
blabla bla..
itu sgt mnmbah ke emo an ! paham!.. =='
fuh~
 bila dah kena maki..xpasal2..kau pulak emo skali..dan bermulalah pergaduhan~ hoh~

second!
kau jgn nak kedekut brg2 dgn orng yg tgh emo

contohnya...
"xpayah sentuh barang gua..kau dah marah gua..then nak pinjam2 brg gua"..katenyer..
dan kau x sedar diri yg kau pon bnyk kali sentuh2 brg2 beliau~ =='
dan kau berhutang beratus dgn dia sbb nak beli brg kau..
perkara diatas boleh mmbuatkan orng lagi emo~ K..
klau kau x hutang dia.. erm.. baguslah..

third!
kau jgn nk pergi sebuk2 kacau dia

diam2 sudeh.. kau jgn layan dia smpai dia x emo dah~ 
dia nak mngamuk dia nak maki2 ..lantak dia.. kau ambik earphone..sumbat..ha sumbat!
layan lagu big bang~ =='

aku rasa dah cukup lah tu...itu je yg dpt aku fikir buat mase neh~
nak post lain?? tunggu lain kali..bila aku rasa tiber2 nak menaip.. mcm yg aku ckp kat post2 sbelum ni~..

K.. tu je kot post emo aku harini..
till we meet again.. next time..
yelah~ 
erm K
K
K
Kbye
*sambung mnangis kat penjuru gelap sambil cakar2 dinding*



No comments: