Tuesday, September 17, 2013

tajuk x sama dgn isi~

Salam Alaik~

tiba2 rasa nak menaip..oleh sebab aku dah melntak nescafe tadi..pastu xrasa nk tidoq.. so aku menaiplah...

aku benci betul kalau asik nk trkenang kisah lama ni..
teringat kisah2 dulu2...pernah baik dgn orng pastu gadoh..
so .. mnyampah pulak bila terkenang balik bnda2 yg aku xtau la manis ke pahit..
bila dah gaduh..semua bnda jadi pahit..

klau yg xtau lagi.. aku ni kengkadang cepat mngeluh... cepat je terasa ke hape..
tapi aku diam je..mls nk bising..
so bnda ni yg bhaya dia..
lama2 kau simpan ..tiba2 boommm... hilang kawalan..
so cenggini lah jadi dia.. effect perhubungn..hha~

so aku nk ubah perangai aku xleh.. mmg dijadikan gini...
bukan suruh orng jga hati aku pon..
tpi kena bringt lah.. 

lagi satu.. ego betul.. aku pon x paham dgn aku..
aku x reti nk baik balik dgn orng..aku x reti nk pujuk orng..tolonglah~
bnda trbaik aku bole buat adalah .." buat bodo"..dan "buat xda pape berlaku"

spa yg pernah gaduh ngn aku..tau lew kan~ dan aku akan x ckp lama gila dgn orng yg betui2 buat aku sskit hati terasa bagai..ha kau~
sebulan dua bulan setahun atau forever..
mungkin~

gaduh lma2 mmg xelok..tpi aku xreti cemna nk baik... ha~ paham x?

lepastu lepastu..sbnarnya aku serba salah sbb xbgi pape ..xwish pon brthday ade sorng hmba Allah ni..pdahal masa brthday aku dpt hadiah wish sambut lagi bagai.. serba salah..tpi oleh sbb masa tu gadoh teruk..so mmg aku buat xtahu jelah kan.. hati kering...
ha~ cenggitu..

huduh cemna pon perangai..masa silam ke apa.. kawan tetap kawan... aku terima semua orng seadanya..
sbenaqnya sedih jugak tgk kawan sndri mcm tu ha~.. tpi nk buat cemna~ 
klau dah diri sndri xmau berubah.. orng skeliling nk buat cemna pon x boleh..
klau dah nak masuk gaung..ke gaung lah kau pergi..

tapi....

huarghh~ natang apa aku dok menaip memalam buta ni~.. !

dah la.. klau orng berkenaan terbaca.. ikot ko la nk buat apa..

tamatlah sudah sesi bosan malam ni

 
i rest my case

babai!



No comments: