Thursday, September 19, 2013

tolong jgn pikir

salamAlaik!

harini mcm disaster pon ad jugak... mmg teruji iman..
mcm2 masalah jadi...
psl painting..psl manusia..psl J... 

ujian..dimana2..
hari emosi ni~

hmm sbenarnya aku xleh pikir nk mnaip apa ni.. mngntok.
dah smlm x boleh tido sgt,..
so harini mngntok lah pulak..

autoCAD dah siap...sikit..
so perlu tunjuk kat bro jela esok cemna..
kaedfest...hmmm..pening2...
SRC... aku makin hilang respek..
lantaklah kau ni orng besar U ke hape..
kalau dah buat orng mcm smpah..so mmg aku layn korng pon mcm sampah..

disebabkan sorng minah ni.. dah aku hilang respek kat SRC..
lantaklah

k tukar topic..
bro cdangkan aku gi tnya galeri kat area lembah kelang nk pamerkan painting dan artwork.. osem2..
ape lagi? jom ah..
k tu je entry bosan ..yg x de info langsung pada harini.. bai~

No comments: