Monday, April 28, 2014

lari

currently painting... nak masuk nandos punya competition tu ha~

painting untuk bebudak teater 
sama lah dgn yg atas...

painting terbesar dalam sejarah hidup aku..

Salam..

aku karenli tgh buat painting kat bilik heritage..
ajim dah lama balik..
si pijah dgn syamim dah pi tidoq...

so lepak sengsorang lah.. pedia

painting dah separuh siap ..mungkin..
klau malas nak tacap ah..

minggu submission lah nk masuk competition bagai..dasarr...

tapi
seronok berpainting sbenarnya..
release stress daripada studio..
lari sbentar..

cerita pasal studio...esok nk kena pi workshop berebut mesin welding...
besi2 tu ondewei nak naik mnjadi stool..

pagi tadi dah tidoq smpai pkol brapa ..
hmm
seronoknya tidoo..

so.. masa untuk busy..
aku syak minggu ni akan jadi minggu yg agak busy..
tapi sbenarnya tiap2 minggu busy..
bila pulak aku free..

kecuali study week..
kau nak melagho smpai pagi pon xde org kisah..

oh oh..
aku exam satu paper je..
saja nk bagitau

bye

No comments: