Wednesday, April 30, 2014

mendesign



salam..

karenli tgh buat design stool pakai sketchup..
yelah yelah.. aku bukan nya hebak pong..

saja nak tunjuk..
design aku simple gilo..
steampunk stool..
nak tau steampunk tu ape??
mohon gugel..

esok nak kena submit kat bro..
pedia bro.. postpone la... 

design dah siap..
tapi bila tgk balik simple lah pulak..

besi semua dah siap welding..
alahai..

apa lagi nak tmbah nk bgi osem...
aku pon xtau..

esok try experiment jelah kat workshop..
heh..

tapi.. erm esok lah sgt,...

jap esok kelas apa??
oh yeh ..workshop practice..
orite.. jumpa kat workshop besi ptg esok..

oh btw.. muka aku mngelupas gara2 welding besi..
3 hari lepas muka burn..pedih..lepastu smlm dan harini mengelupas..
dah macam salin kulit ... 
segala losyen aku letak.. aih

hmm... ngantuk

semua orng gi mana ntah..
sunyi
hilang..

bye

No comments: